Campanii Google ADS

Clienți pentru afacerea dvs. din prima zi!

Căutați un canal de promovare eficient, cu rezultate măsurabile încă din prima zi de investiție? Prin campaniile Google Ads, puteți găsi clienții potriviți pentru serviciile și produsele dvs., adresându-le prin campanii specifice, atent direcționate și monitorizate. Principalul avantaj al unei campanii Google Adwords constă în diferitele metode de a capta atenția publicului țintă: mesaje cu conținut text, grafic sau video, sau campanii inteligente care includ toate aceste artificii!

ppc ads

De ce Google Ads?

Pentru că românii 9/10 caută produse și servicii pe Google sau cu ajutorul serviciilor conexe!

Căutați un canal de promovare eficient, cu rezultate măsurabile încă din prima zi de investiție? Prin campaniile Google Ads, puteți găsi clienții potriviți pentru serviciile și produsele dvs., adresându-le prin campanii specifice, atent direcționate și monitorizate. Principalul avantaj al unei campanii Google Adwords consta in diversele metode de captare a atentiei publicului tinta: mesaje cu continut text, grafic sau video, sau campanii Smart care includ toate aceste artificii!

Plus mobile device
shopping

Google Search

Dacă doriți ca utilizatorii motorului de căutare Google să vă găsească rapid site-ul sau magazinul online pe prima pagină, atunci aveți nevoie de o campanie de căutare Google (cu grupuri de anunțuri text, create ca cuvinte cheie pentru bani pentru afacerea dvs.). Fie că vă caută marca, serviciile sau produsele, reclamele text afișate pe prima pagină vă oferă vizibilitatea de care aveți nevoie!

Display și remarketing

Dacă doriți cât mai mult trafic cu un buget mai restrâns, vă recomandăm o campanie de display Standard sau Smart în rețeaua de parteneri Google. Pe de altă parte, dacă vrei să te promovezi exclusiv persoanelor care au luat deja un prim contact cu brandul și serviciile tale sau celor care au abandonat coșul de cumpărături din magazin, atunci trebuie să alegi o campanie de Remarketing Dinamic!

Youtube Ads

Lider în domeniul conținutului video, YouTube îți oferă numeroase posibilități de promovare și măsurare a interacțiunii utilizatorilor cu videoclipul de prezentare al companiei tale! Un videoclip poate transmite de 100 de ori mai multe informații decât un anunț text sau o imagine, iar atenția utilizatorilor este captată mai bine atunci când văd produsele/serviciile/mărturiile altora!

Cumpărături Google

Reclamele pentru Cumpărături sunt adresate magazinelor online care își doresc clienți potențiali mai relevanți. Orientat vizual, un anunt de produs contine o imagine, titlu, pret, numele magazinului si alte detalii care il diferentiaza! Astfel, costurile pot fi optimizate deoarece plătiți exclusiv pentru clicul unui utilizator care este deosebit de interesat de acel produs!

De ce să alegeți o campanie de

Google Search

search google

Expunere și vizibilitate imediată

Campaniile de căutare Google pentru cunoașterea mărcii oferă mai multă vizibilitate asupra cuvintelor cheie legate de marcă. Exemple: Web Design Neamt, Agentie Web design neamt, De asemenea, vă oferă acces la un alt loc de frunte în prima parte a primei pagini în Google, împreună cu rezultatul organic.

Evidențierea gamei de produse sau servicii

Daca oferi mai multe servicii potentialilor clienti, atunci campaniile tale ar trebui sa fie structurate in functie de serviciul prezentat. În această situație, sunt create grupuri separate de anunțuri text pentru a evidenția fiecare serviciu individual, ceea ce va atrage clicurile utilizatorilor pe interogările asociate.

Promovarea anumitor categorii de produse sau servicii

Știm cu toții că anumite produse sunt sezoniere, dar și că există o împărțire a categoriilor de produse într-un magazin online pe criterii de relevanță. Astfel, devine esential sa rulezi campanii de cautare exclusiv pe cele mai cautate produse intr-o anumita perioada sau pe categoriile de produse cele mai bine vandute ale unui brand.

Direcționarea anumitor tipuri de clienți

Campaniile de căutare Google vă oferă diverse opțiuni de direcționare. Doriți ca mesajul dvs. să ajungă doar la oameni dintr-un anumit oraș sau să vizeze exclusiv o anumită categorie de vârstă? Prin setările pentru grupuri demografice (vârstă, sex, excluderi) și setările de locație, anunțurile dvs. vor ajunge direct la țintă!

De ce să alegeți o campanie de

Display și remarketing

remarketing

Mai mult trafic la un cost mai mic

În comparație cu campaniile în Rețeaua de căutare Google, campaniile de display și de remarketing presupun sume CPC (costuri pe clic) mai mici. Totuși, asta nu înseamnă că audiența ta este direct proporțional redusă, deoarece nu mai ești restricționat de volumul de căutări lunare specifice pentru serviciile sau produsele tale!

Monetizarea costurilor abandonate

Doriți să monetizați cărucioarele abandonate sau să alegeți o strategie RTB (Real Time Bidding) pentru a arăta utilizatorilor exclusiv produsele pentru care și-au arătat interesul, dar pe care nu le-au cumpărat încă? Vă recomandăm o strategie de remarketing dinamic pentru a vă crește numărul de clienți potențiali sau de vânzări!

Crearea unui brand memorabil

Primul contact cu un brand nu este întotdeauna cel decisiv în procesul de cumpărare, indiferent dacă vorbim despre produse/servicii. Cu cât crești mai mult numărul de interacțiuni cu publicul țintă, cu atât mai multe șanse ai să devii prima opțiune atunci când acesta este din nou interesat de produsele și serviciile tale!

Adresarea anumitor segmente de public

Selecția precisă a segmentelor de public este cel mai important avantaj al campaniei în Rețeaua de display! Pentru ca bannerele să atragă utilizatori, acestea trebuie să apară doar pe site-urile partenere cu nișe legate de afacerea dvs. In plus, prin campania de Remarketing te poti adresa exclusiv persoanelor care ti-au accesat site-ul sau magazinul in trecut!

De ce să alegeți o campanie de

Youtube Ads

video ads

Abordarea unui alt mod de comunicare a mărcii

Probabil știți deja că generația milenială iubește conținutul video. YouTube a devenit o punte de legătură între marca dvs. și utilizatorii actuali, care nu mai au răbdarea să citească descrieri extinse de produse sau prezentări detaliate ale serviciilor. Potrivit studiilor, videoclipurile atrag de 2 ori mai mulți utilizatori decât mesajele text/grafice.

Monitorizare ușoară a impactului și a rezultatelor

Accesând contul dvs. Google Ads, specialiștii noștri vă pot ajuta să măsurați rezultatele campaniilor YouTube Ads: numărul de afișări și vizionări, rata de vizionare, păstrarea publicului în timpul videoclipului, plus detalii despre grupurile demografice și bugetul cheltuit. În Youtube Analytics puteți măsura interacțiunile (distribuiri, comentarii, aprecieri).

Promovarea afacerii prin publicitate televizata la costuri reduse

Campaniile Youtube Ads sunt singurele reclame plătite care pot rula pe smart TV, cu posibilitatea de a viza utilizatorii în funcție de conținutul video. Costul pe vizionare (CPV) pentru o campanie Youtube Ads care rulează pe TV este mai mic, iar rata de vizionare este de 56,9%, utilizatorii fiind mai puțin probabil să apese butonul Skip.

Youtube, al doilea motor de căutare după Google

Youtube este al doilea motor de căutare, după Google. La fel ca Google, YouTube și-a perfecționat tipurile de anunțuri din campaniile plătite. Vă puteți bucura de avantajele anunțurilor In Stream (care pot fi închise sau nu pot fi închise), anunțuri flash pentru vizibilitatea mărcii, anunțuri Video Discovery sau anunțuri Outstream (numai pentru mobil).

De ce să alegeți o campanie de

Reclame pentru Cumpărături Google

shoping ads

Creșterea rentabilității cheltuielilor publicitare

De ce este probabil să obțineți o rentabilitate mai mare a cheltuielilor publicitare când optați pentru o campanie pentru Cumpărături Google în Google Merchant Center ? Pentru că puteți include mai multe informații despre produsele dvs. în reclame. Afișând numele, imaginea, prețul și ratingul produsului, un clic din partea utilizatorului indică un interes clar pentru achiziție!

Vizibilitate ridicată în Căutarea Google

Derularea unei campanii în Căutarea Google pe lângă strategia SEO este o metodă eficientă de a-ți dubla vizibilitatea pe prima pagină și de a obține mai mult volumul de trafic asociat cu o anumită căutare. Optând pentru o campanie de anunțuri pentru Cumpărături Google, veți putea să triplicați aceste avantaje și să vă creșteți clienții potențiali și comenzile online!

Un plus în fața concurenților direcți

Fiind o metodă de promovare PPC relativ nouă (introdusă în 2019), nu toți concurenții tăi direcți au vizat beneficiile acestui produs Google. Fiți cu un pas înaintea lor și începeți o campanie de anunțuri pentru Cumpărături Google! Ai nevoie doar de un feed de produse actualizat constant (te putem ajuta), iar vânzările tale se vor îmbunătăți remarcabil!

Creșterea CTR și implementarea strategiilor automatizate

Există numeroși indicatori de performanță de care luăm în considerare atunci când vă recomandăm propria campanie de anunțuri pentru Cumpărături Google! Un CTR (rata de clic) mai mare pentru anunțurile dvs. determină un CPC (cost pe clic) mai mic și o rentabilitate a investiției (Return of Investment) mai mare. În plus, întreaga strategie KW Research este automatizată!

Ești gata discutam despre afacerea ta?

Spune-ne cum te numești, alege modalitatea de comunicare și un reprezentant te contacta în cel mai scurt timp.

ff

Clienții noștri: