fbpx

Optimizare SEO

Vrei să ajungi pe prima pagină a Google și să beneficiezi de trafic organic de calitate, 100% autentic?

SEO

Promovare SEO cu rezultate vizibile

O campanie eficientă de promovare SEO presupune parcurgerea mai multor etape, inclusiv analiza, identificarea și optimizarea elementelor On Page și Off Page, precum și aspecte tehnice ale paginii promovate (simplitatea codului, ordinea elementelor, vizibilitatea conținutului sau numărul de HTTP). cereri).

search engine
Vizibilitatea site-ului în SERP Google
autentic gift
Prima poziție în Google SERP
Optimizare-SEO-2Optimizare-SEO-2

Servicii SEO dedicate

Audit SEO complet

Auditul SEO pe care agenția noastră vă pune la dispoziție este compus din 3 părți - Audit SEO On Page, Audit SEO Off Page și UX - Audit UI (se ocupă de aspecte legate de viteza de încărcare, design, experiența utilizatorului cu interfața și procesul de navigare).

Optimizare pe pagină

Procesul de optimizare SEO On Page se concentrează pe analiza cuvintelor cheie, implementarea configurațiilor HTML (etichete H1, H2, H3, corectarea URL-urilor, crearea de metadate și conținut în funcție de cuvintele cheie stabilite pentru fiecare pagină de pe site.

Optimizare în afara paginii

Strategia de optimizare SEO Off Page ține cont de bugetul clientului și de obiectivele stabilite. Aceasta vizează aparițiile în presa de autoritate, ținta principală fiind publicațiile de nișă în care sunt lansate materiale pentru creșterea vizibilității în SERP pe cuvinte cheie non-brand.

Promovarea SEO pas cu pas

On-Page SEO

Procesul de optimizare SEO începe pe site! Te ajutăm cu optimizarea SEO de la zero sau cu auditarea și reglementarea problemelor site-ului sau magazinului tău!

seo

A

Etapa de analiză SEO On-Page

Auditul SEO On-Page este realizat cu instrumente de analiză SEO Performante, precum Screaming Frog SEO Spider sau Rank Tracker din pachetul SEO Power Suite. Prin intermediul acestor instrumente sunt analizate aspectele tehnice (configurații HTML, permisiuni de indexare pentru motorul de căutare) și aspectele legate de setările on-page ale fiecărei adrese URL din o parte a site-ului de prezentare sau a magazinului online analizat.

Ce analizăm în procesul de audit SEO On-Page:

B

Etapa de optimizare SEO On-Page

Analiza cuvintelor cheie

În cazul proiectelor noi, respectiv site-urilor web sau magazinelor online pe care le configuram de la zero în cadrul departamentului intern de web design, fiecărei pagini de serviciu, respectiv fiecărei categorii i se atribuie un grup de cuvinte cheie. Analiza cuvintelor cheie se realizează cu ajutorul unor instrumente puternice precum Google Keyword Planner sau Topics, de către SEO Monitor. Pentru site-urile de prezentare sau magazinele deja lansate in mediul online, analiza cuvintelor cheie in functie de structura actuala a URL-urilor se realizeaza in cadrul Auditului SEO On-Page.

Organizarea si optimizarea continutului

Crearea și optimizarea conținutului pe baza analizei inițiale a cuvintelor cheie este o parte importantă a strategiei de creștere a traficului organic non-brand. Spre deosebire de tehnicile depășite de canibalizare/supra-optimizare a densității cuvintelor cheie, în momentul de față motorul de căutare Google apreciază conținutul creat într-un mod natural, util utilizatorului pentru a afla cât mai multe informații despre serviciile sau produsele pe care le oferiți. Departamentul nostru SEO Copywriting vă poate ajuta să creați de la zero sau să optimizați conținutul actual al site-ului dvs. pentru o mai bună clasare în paginile de rezultate oferite de motorul de căutare Google.

Configurarea elementelor/etichetelor HTML și a metadatelor

Pe baza analizei cuvintelor cheie și a potențialului de trafic prezentat de fiecare cuvânt din grupul asociat fiecărei pagini de servicii sau fiecărei categorii de produse din magazinul online, în 2020 se configurează etichetele HTML relevante: H1, H2, ALT Atribute text pentru imagini , precum și metadatele: Metatitle (SEO Title) + Metadescription – fragmentele reprezentative pentru orice URL (pagină web) pe care motorul de căutare le afișează în paginile de rezultate. Aceste elemente influenteaza semnificativ pozitia paginii in SERP, iar din acest motiv ele trebuie configurate corespunzator, in acord cu produsele listate in categoria respectiva sau cu descrierea serviciului oferit.

Optimizare URL

În funcție de cuvântul cheie principal alocat paginii sau categoriei în cauză, adresa URL este setată astfel încât să dea greutate expresiei respective. În cazul unui site web creat de la zero, departamentul nostru de web design se ocupă de setarea corectă a URL-urilor sub îndrumarea departamentului SEO, dar în cazul unui proiect deja lansat în mediul online, în urma SEO On Page audit, URL-urile vor fi semnalate cele problematice: cele publicate și indexate cu extensie de cifre la sfârșit, cele care conțin simboluri sau semne diacritice, cele care nu corespund grupurilor de cuvinte cheie vizate sau cele în care anumite cuvinte cheie sunt repetate, aspect considerat spam. de motoarele de căutare. Aceste adrese URL vor fi redirecționate folosind modulele corespunzătoare fiecărei platforme individuale.

Instrumente folosite:

SEO off-page

Procesul de optimizare SEO Off Page include analiza concurenților tăi și implementarea strategiei necesare pentru ca tu să-i depășești în cel mai scurt timp posibil!

Optimizare-SEO

A

Etapa de analiză SEO off-page

Auditul SEO Off Page pentru site-uri de prezentare sau magazine online care au fost promovate in trecut se realizeaza in paralel cu analiza principalilor concurenti din nisa respectiva.

Ce analizăm în procesul de audit off-page SEO:

B

Etapa de optimizare SEO off-page

Materiale în presa cu autoritate - Branding & Online Visibility

Scopul materialelor promotionale lansate in presa este de a da autoritate paginilor site-ului sau categoriilor magazinului dumneavoastra online, transferul de autoritate realizandu-se prin hyperlink-uri cu tag-ul dofollow. Aceste materiale pot fi însă benefice și în ceea ce privește vizibilitatea pe care o oferă brandului și serviciile/produsele pe care le oferă. Astfel, știrile publicate în publicațiile de business de nișă, studiile de piață, analizele și insight-urile publicate în media, precum și comunicatele de presă reprezintă resurse valoroase în procesul de branding & vizibilitate online, mai ales că pot fi însoțite de materiale grafice (bannere, grafice) care sporesc vizual vizibilitatea afacerii tale.

Materiale în presa cu autoritate - Native Advertising

Există publicații din presa de autoritati în care materialele publicitare pot face imediat o notă discordantă și pot fi imediat remarcate ca neactuale sau interesante pentru publicul țintă al publicației respective. De aceea este necesar ca strategia de optimizare SEO Off Page să includă și materiale de promovare a reclamelor native, care se integrează perfect în profilul publicației de autor vizate, fiind concepute sub formă de ghiduri (DIY, How to, Why, Lists). Deși promovarea serviciilor și produselor se realizează într-un mod deghizat, scopul final al strategiei de optimizare SEO Off Page prin Native Advertising este creșterea traficului non-brand.

Infografice și conținut video

Publicarea lunară a materialelor infografice sau video trebuie, de asemenea, să facă parte din strategia de marketing de conținut a site-ului sau magazinului dvs. online. Vă întrebați ce este relevant pentru ei și de ce sunt utile în procesul de optimizare SEO Off Page? Vizitatorii dvs. pot găsi informații relevante în videoclipurile și infograficele dvs. publicate, iar partajarea acestora pe bloguri, reviste și ziare online poate fi o oportunitate excelentă de a atrage legături naturale care vor crește autoritatea generală a site-ului dvs.! Dacă informațiile textuale pot fi rescrise, videoclipurile și graficele sunt mai greu de replicat, iar recuperarea lor va trebui să fie însoțită de menționarea sursei.

Semnale pe platformele de social media

Materialele promoționale lansate în presă nu vor aduce beneficiile și impresiile așteptate dacă publicul țintă interacționează cu acestea doar atunci când se află pe pagina de start sau pe prima pagină a categoriei relevante. O modalitate excelentă de interacțiune este reprezentată de distribuirea materialelor de presă pe platformele sociale. Acest aspect poate fi realizat atât pe paginile de Social Media care aparțin brandului, dar și pe paginile de Facebook care aparțin revistelor sau ziarelor online respective. Cu cât linkul materialului din presă primește mai multe distribuții și cu cât utilizatorii interacționează mai mult cu acea postare, cu atât mai relevantă va fi influența acelor materiale în creșterea organică a site-ului / magazinului online.

 

Raportare lunară

Pe măsură ce se realizează auditul inițial, clientul beneficiază de acces în timp real la un fișier de tip Google Drive unde poate analiza observațiile celor două departamente din cadrul agenției noastre. La finalizarea auditului, acesta va fi trimis și în format .xls pentru a fi ușor pentru persoanele din compania dumneavoastră care doresc să-l vizualizeze în formă tipărită. În același timp, integrarea site-ului dvs. web sau a magazinului dvs. online cu un instrument de monitorizare a traficului, cum ar fi Google Analytics, vă poate ajuta să observați mai bine sursele de trafic, conversiile și călătoriile utilizatorilor pe site/magazin.

Ești gata discutam despre afacerea ta?

Spune-ne cum te numești, alege modalitatea de comunicare și un reprezentant te contacta în cel mai scurt timp.

ff

Our clients: