Managementul reputației online
Reputația este povestea pe care o afacere reușește să o transforme în elită!
Știi cât de importantă este reputația ta?
Ai făcut tot ce ai putut pentru a avea o imagine bine definită, o campanie de marketing atent țintită și ai adus cu tine cei mai buni specialiști, dar tot nu poți face vânzări? Este foarte posibil să fi omis un aspect important: reputația ta online!
Piesa de bază în procesul de branding
Managementul reputației online este o componentă de bază a procesului de branding care contribuie la crearea unei reputații pozitive a unei afaceri în mediul online.În urmă cu doar câțiva ani, lumea online era foarte diferită, companiile vindeau și se adresau unui public pasiv, dar acum situația este schimbată radical. Astăzi, toată lumea are dreptul la libertatea de opinie și de exprimare și poate transmite informații și idei prin orice mijloace.
Vital în orice industrie de pe piață
Indiferent de domeniul din care aparține o companie, clienții fideli sau potențiali vorbesc despre asta.Reputația în mediul online este greu de construit și destul de ușor de pierdut. Un simplu comentariu negativ sau un articol de la un concurent lipsit de etica poate ajunge sa iti compromita imaginea in fata potentialilor clienti, aspect care impiedica transmiterea mesajelor si a imaginii pe care o companie si-ar dori sa o transmita.
Reputația slabă afectează clasamentul
Rezultatele pe care oamenii le găsesc pe prima pagină a motorului de căutare Google sunt cele care îi ajută să decidă dacă doresc sau nu o colaborare cu afacerea ta.Părerile negative nu dispar pur și simplu și pot obține o rată mare de vizionare, iar Google le poziționează foarte sus în căutări. Deci, doar cu o opinie negativă bine construită, îți poți pierde reputația online în doar câteva minute.
Reputația negativă distruge o afacere
Online Reputation Management este soluția pentru construirea reputației online și pentru o mai bună gestionare a acesteia.În fiecare zi, peste un miliard de nume sunt căutate pe Google, iar 45% dintre cei care au căutat au găsit un aspect negativ care i-a determinat să nu colaboreze cu o anumită companie sau persoană. Elementele negative afișate în motorul de căutare pot dăuna reputației unei afaceri, în timp ce una pozitivă poate deschide noi oportunități.
Servicii de management al reputației
O campanie solidă de management al reputației online este cheia pentru a vă ajuta să preluați controlul asupra reputației dvs. online. Te ajutăm să ai o imagine pozitivă în mediul online, să câștigi vizibilitate și să-ți construiești o reputație pozitivă cu ajutorul celor mai bune instrumente.
Analiza companiei și a reputației sale actuale
Campania Online Reputation Management contine mai multe etape in functie de situatia actuala a afacerii. Prima dintre acestea se referă la identificarea și eliminarea acelor rezultate negative care afectează compania.
Nivelul de seriozitate este sugerat de numărul de rezultate negative afișate în SERP, de volumul căutărilor de mărci, precum și de autoritatea pe care o deține site-ul.
În funcție de rezultatele înregistrate, vă oferim un plan eficient de remediere a situației. Cu ajutorul unor tactici personalizate reușim să influențăm pozițiile rezultatelor negative.
Monitorizarea feedback-ului de la piață
Criticile sunt constructive atâta timp cât sunt privite prin prisma unui specialist în Managementul Reputației Online.
Orice campanie poate fi urmată de reacții din partea publicului țintă, dar și a altor părți interesate, motiv pentru care se impune o perioadă de monitorizare a mesajelor pe care compania reușește să le transmită publicului său, precum și a mesajelor înțelese de acestea.
Monitorizarea reputației online se bazează pe feedback-ul oferit de utilizatorii produselor/serviciilor companiei care pot fi accesate prin Google Maps, în special prin urmărirea materialelor care induc o imagine negativă a mărcii în cauză.
Optimizarea SEO a materialelor deja publicate
Cei mai experimentați specialiști în Managementul Reputației Online cunosc importanța optimizării SEO pentru modelarea unei imagini relevante și familiare a unui brand în ochii publicului țintă.
În urma unei analize detaliate a modului în care compania este percepută online, specialiștii procedează la îndreptarea tuturor armelor pentru construirea unei identități de brand. În general, reputația este un obiectiv pe termen lung în Google.
Plecând de la cele cunoscute care au generat o criză de imagine pentru brandul în cauză, sunt concepute materiale noi, trecute prin filtrul empatic al publicului țintă.
Managementul platformelor de social media active
Prin campaniile Google Adwords și Facebook Ads, construim și promovăm o imagine pozitivă pe Social Media.
Pentru a avea o bună reputație în mediul online, trebuie să ai o prezență impecabilă în Social Media. Motoarele de căutare clasifică profilurile de social media pe care le are afacerea, considerându-le foarte credibile.
Vă oferim cele mai bune metode de creare a profilurilor profesionale, relevante pentru conținutul acestora.
Crearea de conținut autentic și calitativ
În procesul Online Reputation Management, un rol important îl joacă noul conținut reprezentativ al afacerii. Acest conținut ajută la promovarea pozitivă a afacerii și creează o legătură solidă cu potențialii clienți.
Optimizarea conținutului din punct de vedere SEO este modalitatea de a crea conținut prietenos pentru motoarele de căutare. Actualizarea constantă este cea care te ajută să obții o poziție mai bună în Google, deoarece un conținut vechi este considerat irelevant de motorul de căutare.
Mai mult, ne asigurăm că pentru cuvintele cheie reprezentative ale mărcii rezultatele sunt pozitive, ceea ce încurajează conversiile.
Optimizarea conținutului media/video
Conținutul video are un caracter persuasiv asupra publicului țintă, mai ales dacă este susținut de mesaje și texte relevante pentru interese specifice.
Utilizatorul este atras din poziția de vizitator, după care YouTube se ocupă de recomandări relevante pentru interesele și nevoile sale comerciale, totul în condițiile ca un videoclip lansat online să aibă o bază SEO suficient de solidă pentru a atrage potențiali urmăritori.
O campanie Online Reputation Management dezvoltă șanse mai mari de a fi îmbrățișată cu succes de public deoarece conținutul grafic are un impact deosebit asupra utilizatorului, oferindu-i o experiență completă.
Tactici de urgență pentru repararea reputației
O criză de imagine generată de acțiunile concurentului se poate transforma într-o oportunitate pentru un brand a cărui imagine a fost afectată. O astfel de perioadă este critică, așa că o campanie de Management Reputație Online trebuie implementată cât mai curând posibil.
Prin activități specifice care țin de publicul țintă, brandul are șanse mai mari să se repoziționeze în locul din care a fost detronat, dar cheia constă în eficiența și rapiditatea acțiunii, precum și empatia față de pulsul actual al situației. .
De ce să ne lași imaginea ta?
Un simplu pas greșit și imaginea afacerii este compromisă. Managementul reputației online este un serviciu care vă va ajuta să vă bucurați de o reputație pozitivă .
Vă oferim cele mai bune servicii personalizate de management al reputației online, prin care reușim să monitorizăm și îmbunătățim reputația dvs. online . Gestionarea și protejarea imaginii online sunt două aspecte extrem de importante pentru a avea o prezență online pozitivă, pentru a oferi utilizatorilor informații pozitive și pentru a încuraja eventualele colaborări. Serviciile de management al reputației online promovează transparența și vă ajută să creșteți încrederea clienților în serviciile pe care le oferiți. Online, principiul conform căruia chiar și publicitatea negativă este publicitatea, nu funcționează și poate provoca chiar daune ireparabile. De ce se întâmplă astfel de lucruri? Pentru că ați neglijat serviciile Online Reputation Management. Acum nu trebuie să-ți faci griji, noi ne ocupăm de tot ce are nevoie afacerea ta pentru a avea o reputație online impecabilă.
Ești gata să discutam despre afacerea ta?
Spune-ne cum te numești, alege modalitatea de comunicare și un reprezentant te vă contacta în cel mai scurt timp.